miercuri, 2 decembrie 2015

Ce am facut bun pentru orasul meu saptamana asta?

De fapt nici macar eu nu facui de la mine putere ci... copilul mi-a aratat o punga imensa zburand pe trotuar. Am prins-o cu piciorul inainte de a se duce pe strada, apucat-o zdravan si varat in primul cos de gunoi.
Atat.

E putin?
E mult?

Daca fiecare ar strange o punga pe saptamana, ar fi zeci de mii de pungi mai putine zburand prin orasul meu. Daca doar 10% dintre noi ne-am apleca dupa o punga zi de zi, ar fi  sute de animale mai putin moarte/afectate de pungile ce zboara.

E putin?
E mult?



Un comentariu:

  1. te rog promoveaza si scrie un articol despre asta https://www.agentgreen.ro/stop-taieri-cosava/

    orice semnatura conteaza......

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...