vineri, 11 decembrie 2015

Idei de cadouri cu mai putine deseuri

O yes!!, vine sfarsitul anului, data aia fatidica se apropieeee si ce cadouri facem la prieteni? Dar la rude? dar la colegi? Ne  asteapta disperare, panica, alergaturi in ultimul moment, ghiontiri  prin magazinele pline de oameni, trafic trafic etc. cutii de imachetat, hartii si funde etc  etc.
No, stop. Se poate fara.
Si uite cateva idei de cadouri usoare fara...prea multe deseuri
 1. Favoritul meu este: restaurant placut cu prietenii(sunt gurmanda). Da, asta mi se pare cel mai fain cadou: 2 ore amuzante, impreuna. Burta plina.  Sau o cina impreuna acasa.
 2. un set de inceput de drum fara deseuri: o geanta de cumparaturi handmade, un saculet de piine hand made, un sac de nuci de sapun de spalat  rufe, chiar si cartea: zero dechet (cu rugamintea de a o da si mai departe) etc.
3. o  vacanta. Da, asta e mereu cadoul ce il visez ;) .
4. experiente: Bilete la teatru.  Seara la bowling. Bilete de concert/film, curs de gatit etc.
5. abonament la sala de sport. Nu pot sa fac asa cadou orisicui :)
6. ingrediente de gatit prajituri (da, ideea mi se pare super) - desi decoratiunile de deasupra tot deseuri sunt
7. dulciuri facute in casa
8. impachetat simplu. Am refolosit hartia de la alte cadouri primite, sacose de la alte cadouri primite, am pus o hartie alba si colorat-o, am pus totul intr-o cutie de pantofi si pus o funda etc.

Voi ce alte idei aveti?









Idei de la : http://dabblesandbabbles.com/marinated-feta/

https://www.youtube.com/watch?v=W1rxIYdXkPA

http://bakedbree.com/toffee-blondies-week-4-of-12-weeks-of-cookies

16 comentarii:

  1. Marmelade si dulceturi, mirodenii uscate, ceaiuri de plante, lichioruri facute in casa, zahar aromat cu coaja de citrice, miere cu migdale. Si imi propun de cativa ani sa fac saruri de baie. Si eu invelesc cadourile in hartie reciclata. Imi plac si hartile vechi pe post de ambalaj, mai ales daca e vorba de o carte de calatorie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu oferi si ceva plantute, eu m-as bucura daca as fi intre rudele tale, hihi. Foarte frumoase idei aveti, fetelor. Ar trebui sa le printez.

      Ștergere
  2. Cum faci mierea cu migdale?

    In rest, hartii vechi de unde procuri? visez niste partituri vechi muzicale, sa le redau o sansa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pur si simplu pun migdalele albe, decojite in miere. Merge si cu nuci. Intr-o revista din perioada interbelica citisem si o reteta de miere cu boabe de struguri dar n-am pus-o inca in practica. Harti am o gramada din calatoriile noastre si ale parintilor. Acum nu le mai folosim, GPS-ul e de baza :)

      Ștergere
  3. Mie nu-mi plac borcanele din poza: daca stii gati nu le vad rostul, daca nu, nu te apuci sa faci prajituri doar pentru ca ai (o parte!!!) din ingrediente in borcan.

    Voi aici ati aprecia nuci de spalat sau altele din astea, dar persoane obisnuite cred ca ar fi dezamagite sa primeasca asa ceva.

    Eu am sapunuri facute de mine, dar mi-e jena sa le dau cuiva. Asa ca cel mai bine cumpar ciocolata eventual vin si sampanie. Am vrut sa dau sapunuri prin familie, dar lumea foloseste gel de dus.

    Am vazut odata o idee faina de cadou facut: plasa de transportat tavile cu tarta.

    Anul asta cred ca vom face cadouri zero deseuri, dar mai scumpe: scoala de soferi si bilant de orientare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scoala de soferi suna bine!
      Ce e ala bilant de orientare?

      Ștergere
    2. Bilantul se face la un centru de orientare unde ti se spune in ce directie sa te indrepti(in cazul asta studii) in functie de preferinte si personalitate. E facut de psihologi care cunosc diversele filiere de studii. Noi asteptam multe de la asta.

      Ștergere
  4. Numarul 3 SUBSCRIU !!! - Aici daca se poate - https://www.facebook.com/1460003740978222/photos/a.1515713035407292.1073741829.1460003740978222/1528893074089288/?type=3&theater .....Si numarul 8 folosit deja de ceva ani , si chiar si la cadoul de advent de la scoala ! Dulciurile facute in casa , le daruim colindatorilor , alaturi de fructe de sezon si un banut ! Eu le fac si cate-o decoratiune celor apropiati , multe dintre partile componente fiind mici chestioare reciclate sau luate din natura! Felicitarile sunt 100% handmade !Cu barbati e mai greu ...nu prea sunt adepta sticlelor de bautura , desi asta este traditie la noi - decat poate daca am locui la tara si atunci ar fi preparata de noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. sau un cupon cadou pt 5 sedinte la yoga :)
    sau dulceata de ceapa rosie care ar acompania de minune un foie gras sau un platou de branzeturi

    in rest cred ca, cum zice si Elena, cadourile tb facute in fct de cel cui le faci :)
    tie ti-as face cadou fursecuri facute de mine, dar nu stiu daca alte persoane pe care le frecventez ar aprecia :)

    RăspundețiȘtergere
  6. o alta idee ar fi sa-i oferi portretul pe panza. asa mai memorabil. avem si noi un site unde facem portrete pe calculator. cateva exemple se pot vedea la www.PicturaMea.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Ideea nr6, cea cu ingrediente pentru gatit, am pus-o si eu in practica de-a lungul timpului si am obtinut aprecieri super mai ales pentru condimente si fructe uscate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Off topic: referitor la Concertul de Anul Nou de la Viena, vreau să-ți spun că există și o cale mai ocolită, dar totuși accesibilă, de-a ajunge acolo. Am scris detaliat despre asta, aici:
    http://scrisori-de-sertar.blogspot.de/2015/01/pe-un-drum-cotit-spre-concertul-de-anul.html

    Îmi cer scuze că-s intempestivă cu link-ul, dar știu ce înseamnă să-ți dorești asta și să nu reușești la tragerea la sorți. Agenția despre care am scris e chiar serioasă, sunt dovada vie în sensul ăsta :) Poate reușești anul viitor cu ei, cine știe...?

    Și-n altă ordine de idei: bine te-am găsit! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca as primitorul, cel mai mult mi-ar placea vacanta. Dar oricare din lista m-ar bucura.

    RăspundețiȘtergere
  10. mie imi plac foarte mult ideile! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...