Stiu ca vine iarna si e o perioada dificila pentru gasit/mentinut un serviciu, dar si pentru ca vin cheltuieli mai mari. De aceea repet despre abonamentele mobil sau internet: legea romaneasca e clara si clientul poate inchide inainte de termen contractele de telefonie mobila sau internet sau cablu - si astea sunt primele de reevaluat in caz de buget personal ce intra la stramtoare.
Legea a fost promulgata din 2010 de presedintele tarii.
Folositi-o pentru ca este pacat sa cedati si sa le platiti sume de bani aberante!
Daca firma de telefonie mobila / internet refuza sa dea curs legii va sfatuiesc sa faceti :
1. explicati lor inca o data, faceti o cerere scrisa si inregistrati-o la sediul lor, unde le amintiti de
Legea 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004
privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele
abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori.
2. PLANGERE LA OPC
3. Sa-i dati in judecata si recuperati banii /cautati mediatori deja specializati pe asta
Multi angajati mizeaza pe 'naivitate' - pana la urma din asta si traiesc.
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu