marți, 3 noiembrie 2015

Suntem un colectiv

Acum cat sunt departe de Bucuresti am stat cu ochii pe presa online, pe facebook, si pe discutiile cu rude si prieteni. Imi pare rau ca nu sunt alaturi de voi la donat sange, la dus mancare la spitale, sau pe strada la demonstratii. Imi pare rau.

Important e nu e sa uit si sa merg inainte. Ideea e sa invat ceva din tragedia asta oribila si sa schimb ceva la tine. Sa nu mai dau spaga, sa nu mai tolerez spaga data, sa nu ma duc in locuri cu risc, sa nu mai depasesc viteza la masina, sa nu mai arunc chistoace aprinse dar nici sa nu mai tolerez asta la altii samd. Altfel, totul o sa fie degeaba si nu mai avem nicio sansa ca societate.

Astazi sunt mandra si cu emotie in glas: S-A TREZIT ROMANIA FRUMOASA!
S-A TREZIT ROMANIA FRUMOASA!




3 comentarii:

  1. Asa e, daca toti am face un gest, oricat de mic, tara noastra s-ar schimba in bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca cel mai grav e sa nu facem nimic.
    Noi facem. Da, as putea face si mai multe, dar eu sunt persoana care imi vin replicile bune a 2a zi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-au emotionat randurile tale. S-a trezit, ai dreptate, tot asa cum ai dreptate si cand te referi la ceea ce este important.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...