vineri, 24 aprilie 2015

Ce am mai redus in viata mea

In ultimii ani am redus timpul petrecut discutiilor din spatele calculatorului/telefonului. Sunt false si seci si cu cat trimiteam mai multe emailuri cu atat mai multe primeam si acolo imi petreceam timpul. La fel la telefoane. Astazi le-am redus, primesc un telefon-2 pe saptamana, si deseori decidem sa iesim si sa ne vedem si sa vorbim; la emailuri sunt absolut scurta, tot asa, daca e ceva de vorbit atunci mai bine decidem intalniri si ne vedem. Aceste iesiri le-am combinat cu utilitatea: plimbare seara ritmata pt putina  miscare sau mers la cules urzici, sau mers la biblioteca etc.
A fost greu inceputul: mai intai nu am raspuns la ce nu necesita neaparat raspuns(si mai ales de a nu da like la toate cele postarile de pe fb), apoi mi-am impus sa raspund la mailuri in maxim 5 randuri, apoi sa petrec cat mai putin la telefon si daca e important - atunci sa ne vedem etc.

Am sters suscribes. Da, la multe site-uri nu mai vreau sa primesc mailuri. Le-am sters.

Apoi am decis ca nu am nevoie de stiri. Meseria mea nu depinde de asta, si de ani de zile nu am tv. Acum am redus si  site-urile de stiri, mai citesc cele de parodie (gen timesnewroman). Am ajuns la concluzia de foarte rar sunt stiri noi la...stiri, e doar exces de agitatie, stres, si frica. Ziarele sunt bune la impachetat/reciclat/sters pe jos, tv nu am, mergem inainte.

Blog reading. Aici sunt adicted, am 5-10 bloguri ce le citesc zilnic sau saptamanal. Nu mai am ce sa mai curat  din lista, toati ma intereseaza :)

Social media. Ce e prea mult, e prea mult. Pe twitter intru numai in interes de serviciu, pe fb pierd prea mult timp, unele persoane au mesaje inutile (pe Poptamas il stiti? eu sunt saturata) asa ca am dat unfollow(i-as sterge pe unii din lista dar imi sunt rude :D), si daca le-am ratat unele mesaje - nu e mare pierdere.

Si ce imi ramane? oooo, o gramada de timp!

9 comentarii:

  1. Asta cu stirile o aplic si eu, mai citesc pe internet un ziar ca sa aflu ce se mai intimpla , daca stai la tv pierzi prea mult timp si ti se prezinta aceleasi stiri in bucla.
    Pe FB tot cochetez cu ideea de a-mi sterge contul. Twitter nu folosesc.
    Bloguri citesc citeva si am invatat multe lucruri din ele.
    Reviste nu mai citesc decit la biblioteca de-astea utile gen Que Choisir si 60 millions de consommateurs. Si cind ma gindesc ca acum 15 ani eram abonata la Elle!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nu ma uit la video-uri in linie, nici daca au link-uri pe bloguri, nici pe FB. Ma uit f rar si daca nu dureaza mult . Prefer sa vad un text decit ceva filmat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din pacate la uit des la astea. Si mai joc si 2 prostii de jocuri. Sa dau cu harletul nu am la fel de mult spor :)))

      Ștergere
    2. Acum aproape un an am hotarit sa nu mai joc nimic, prea imi pierdeam timp .

      Ștergere
  3. si eu vb la telefon foarte putin fata de alta data.Twitter nu folosesc, pe fb ma mai uit cand sunt la serviciu,mailuri- la minim, stiri- nu mai vreau s-aud. Au ramas blogurile pe care le citesc in uichend, ca in timpul saptamanii nu mai am cand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si nu am pierdut nimic, nu e asa? din contra, de cand am simplificat astea am mai mult timp de.... hobby-uri

      Ștergere
  4. nu FB, nu jocuri video, nu magazine online ieftine, nu bloguri/siteuri din care nu am ce sa invat, nu subscribes; sunt destul de selectiva cu ce imi intra in cutia de posta virtuala
    am Linkedin si twitter in scop pur profesional, pe linkedin intru rar sa vad cine mi-a vizualizat profilul :) si ca sa mai dau cate un mesaj de curtoazie; pe twitter n-am intrat de secole
    citesc max 10 bloguri, cu tot cu alea straine, mailuri dau la prietene ca am 2 care nu sunt pe acelasi fus orar, in rest un watsup din cand in cand; un mess offline, un schimb de poze pe email si asa stim ce si cum cu vietile noastre;
    mi-e bine asa si nu am ce schimba
    iulia

    RăspundețiȘtergere
  5. ah, si eu sunt fara limita la calculator... am seri cand tricotez la calculator, sau pierd si 1 ora pe pinterest :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...