miercuri, 22 aprilie 2015

Despre curatenie - ca nu se mai poate

M-am plans mereu ca sunt comoda (sa nu zicem lenesa), am buget/meniu/hobby-uri super organizate dar la partea de curatenie ...dezorganizata. De fapt nu imi place.
Astazi - a nu stiu cata oara o atac. Necuratenia. Da, am liste cu ce am de facut, am planuri, am si lene. Si asta se repeta de ani de zile
Astazi mi-am propus o alta abordare: am luat un cutie si ...am extras din camera tot ce nu ar trebui sa fie in camera aia. Am gasit in dormitor asa: carti, jucarii (3 in pat!!!),  o crema expirata (:??!???!), 2 mape,  niste desene, 2 monezi, si multe haine imbracate o data dar nu suficient de murdare sa fie spalate si  care stau in cel mai fain sifonier care exista: PE SCAUN.

Am triat din sifoniere si ambalat tot ce e de iarna si bagat in cutia cu haine de iarna, scos cele de primavara, donat vreo 3 lucruri si...am mai mult spatiu in sifonier acum!! Sa bag oare acolo tot ce... pe scaun? :D

 Apoi am fost in bucatarie. Curaj pe mine: am scanat rafturile de pahare si cani si am scos pe cele ciobite, cele urate, cele ce nu ne plac. A fost usor asa ca am abordat si cartile de bucatarit: mi-am dat seama ca nu le-am deschis de luni de zile asa ca...donez si de acolo. Am si cateva foi cu notite si printuri, dar alea le triez alta data - e suficient si ce am facut azi.

Ajunge pentru astazi :))) - 10 minute in dormitor si 10 in bucatarie si deja am ooobosit la curatenia asta. Si inca nu am scos din bucatarie lucrurile ce nu au ce cauta acolo :D


9 comentarii:

  1. Fac asta destul de des si crede-ma de fiecare data gasesc multe lucruri care trebuie aruncate,noi oamenii adunam atatea obiecte ...Dupa fiecare astfel de curatenie simt casa mai curata,mai libera.Spor sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu curat si peste cateva zile e parca mai rau, am impresia ca este munca sisifica, asa ca o abanonez deseori inainte de a o incepe.

      Ștergere
    2. Pai asa este treaba noastra a femeilor:facem curatenie apoi trebuie sa o luam de la capat,facem mancare ,trebuie facuta din nou si tot asa,fiica mea imi spune deseori ca ar vrea sa fie printesa ,sa stam cu totii la palat si ni se aduca toate,sa nu mai trebuiasca sa facem noi nimic...asta mi-as dori si eu,cine n-ar vrea?:)

      Ștergere
  2. Bravo! Continua tot asa, poate ma contaminezi si pe mine !

    RăspundețiȘtergere
  3. ieri am avut zi de triat si facut schimbul de haine
    curatenia prin dulapuri o fac asa cate 10-15 min pe sapt - azi un raft, maine altul, cand sunt in super forma (a se citi e urat afara) ma urnesc pt mai multe; dar le fac asa cate puti-putin, cat sa nu obosesc; sapt trecuta am spalat chiar geamul la camera de dormit si perdelele :)
    sapt asta POATE spal peretele geam de la living

    ca tot e frumos afara si e greva :)) fuga la urzici, lasa curatenia, se poate face si la iarna:)

    iulia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci tocmai a trecut iarna si nu am curatat nimic :)) - am profitat de zillele de concediu si facut cate putin pe ici/ pe colo, dar tot nu vad luminita de la capatul tunelului - vorba lui Carmen de mai sus.

      Ștergere
  4. La noi, dormitorul era problema (cu tot cu sifonier). Acum o saptamana, schimband parchetul acolo, a trebuit sa intru si in dulap, in haine. Si daca tot eram in apropiere, am intrat si in baia de langa, in creme si masti de fata, expirate cu anii. De 1 Mai, intru si in camera copilului, cu totul: schimbat parchet, mocheta, dulapuri, pat. Mie mi-e mai usor la o curatenie asa cu hei-rupul, de am impresia ca rastorn si muntii, decat sa le iau pe bucatele, sa am impresia ca fac munca lui Sisif.
    Delia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, ai facut ca nu ai avut de ales, hahahaha, asa sunt si eu :)
      Eu in perioada asta am facut pe bucatele, dupa cum am avut timp. Si mai ales chef. Dar timpul e de vina, sa zicem :) - 15-30min pe o portiune si apoi iesit afara ca e o primavara de basm aici.
      Am profitat ca am permutat hainele si triat ce mai e purtabil si ce nu, ce mai vine de anul trecut si ce nu.

      Ștergere
  5. Pentru ca in sufragerie nu am mobila am tratat-o ca spatiu de depozitare, saptamana asta am incepu sa triez hartiile din ea, saptamana urmatoare o termin de eliberat, poate ma decid sa fac naibii o sala de gimnastica acolo ca har domnului loc ar fi

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...