miercuri, 22 aprilie 2015

De ce iubesc orasul meu?

Locuitul la oras mi-a adus multe avantaje. Cateva care  vreau sa le amintesc sunt:

  • Pot folosi transportul public sau mersul pe jos sau bicicleta sa ajung oriunde am nevoie fara a cumpara o masina
  • Pot gasi un job aproape de casa (sau casa aproape de job) pentru ca sunt multe oportunitati
  • In 10 minute ajung la o biblioteca de unde imprumut orice carte imi doresc, si gratis -
  • in loc sa tund gradina si gardurile imi petrec timpul alergand in parc
  • intalnesc oameni deosebiti usor - diversitatea umana e mare in orasul meu
  • am un apartament mic cu putine lucruri si usor de intretinut in ordine
  • in loc de tv ies afara la concerte si filme, multe gratuite
  • festivalurile de film, teatru, concerte aproape de casa
  • piscina de la coltul blocului
  • distantele mici: pot sa ma intorc pe jos si la 3 noaptea, si fara masina

4 comentarii:

  1. eu n-as mai sta la oras nici sa ma pici cu ceara, nu renunt la gradina mea, la pasarile care ma trezec la 5 dimineata, la linistea de pe strada inca de la ora 8-9, la bbq-ul pe care putem sa-l facem si seara la 8, la aerul curat, la padurea parc unde ajung in 10 minute de mers pe jos si mai ales la.... lenevitul in sezlong sub corcodusl din gradina

    in definitiv cred ca si statul la oras si cel la tara are avantajele si dezavantajele lui
    iulia

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as vrea sa impac si capra si varza: vreau o casa in oras. Al meu e orasel, nu chiar oras.

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogul se numeste: imi iubesc orasul meu. Evident ca am scos in fata de ce imi place orasul unde sunt!!! ca doar nu era sa scriu de ce imi place satul altuia :)))
    Cred ca oricine poate evidentia avantajele locului unde traieste.

    Vreau sa creez o rubrica saptamanala, unde sa scriu (si poate si voi): lucruri frumoase de la mine catre cei din orasul meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. si al meu e orasel :), sate pe aici, ca in ro nu cred ca mai sunt; dar ca veni vb de oras (eu ma gandesc la alea mari) , n-as mai vrea sa stau intr-unul mare ca Bucuresti spre ex.
    Iulia

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...